Vedligeholdelse abonnementer 2023 vedtægter herom

Betingelser for vedligeholdelsesabonnement 2023​

Opgavebeskrivelse vedligeholdelses abonnement indeholder:

Det kan anbefales at bestille klargøring af haven inden abonnementets start, da vi vurdere at haven trænger til en i bundgående omgang, så vi kan holde haven , men vil kunden derimod ikke, så klarer vi den også derfra, så bliver den holdt ud fra den stand haven er i..

Få dit tilbud her


Forhold og udstyr​

JLC Haveservice har selv det udstyr der der kræves til at udføre den givende opgave.

Når temperaturen kommer op på min. 30 grader eller derover ( hedebølge ) indstiller vi arbejdet.

I sommerperioden hvor temperaturene er forudsat høje, møder vi ca kl 6, for at spare den time, når solen står på sit højeste. Dette er tilladt ifølge loven. (Af hensyn til naboerne) Vi starter selvfølgelig, hvis muligt først de larmende maskiner når andet arbejde der ikke generer nogen med lyd, så sent som muligt på besøget.

Betaling

Betalingen er altid forud mindst 2 måneder eller hele sæsonen .Det vil altid være billigere for kunden at betale 1 gang for sæsonen, hvis kunden feks skal betale 6000kr for 1 sæson, men vil ha’ delt den op i 2 betalinger feks 3000kr så vil der så ville kunden komme til at betale 4500kr 2 gange altså 9000kr ialt osv. der er en forklaring på hvorfor dette er fremgangs måden og vil man gerne vide hvorfor kontakt mig gerne for info omkring dette.

Det er muligt at lave en delbetaling , der henvises til vores hjemmeside under løn og gebyrer, hvor du kan finde pris på dette.

Betalingen på vedligeholdelse abonnement er altid forud betalt.

Betaling

JLC Haveservice kan opsige samarbejdet med kunden med omgående virkning, men dette kan først ske efter bindingsperioden på 3 måneder, hvorefter det ville blive regnet ud efter samme vilkår som var det kunden. D.v.s at det bliver udregnet efter tilbudsprisen som kunden har givet.

Opsiger kunden derimod samarbejdet inden udløb altså uge 39 ophører tilbudsprisen, og det vil blive regnet ud efter alm. løn og gebyrer

Bindingsperiode

Kunden binder sig 3 måneder hvorefter der er 30 dages opsigelse. Dette bliver godkendt sammen med tilbuddet hvor disse betingelser ville være vedhæftet og gjort opmærksom på.

Kunden har ret til at opsige sit samarbejde med JLC Haveservice, hvis vi ikke udfører og kan leve op til det vi har aftalt med vor kunde eller bare har samarbejdsvanskeligheder.

Kunden kan til enhver tid opsige sit abonnement med 30 dages varsling efter bindingsperioden.

Ulempen for kunden ved at opsige dette er at alt ville blive omregnet f.eks timer, affald, hækkeklip o.s.v da abonnementet er lavet specifik til kunden og store besparelser derved.

​Der henvises til gebyr og timeløn på jlchaveservice.dk

Ansvar

JLC Haveservice er forpligtede til at tegne alle lovpligtige ansvars- og arbejdsskadeforsikringer på kundens ejendom samt vore medarbejderteams i firmaet, sådan at kunden altid er sikret erstatning, hvis JLC Haveservice pådrager skader.

Tavshedspligt

JLC Haveservice har tavshedspligt i forhold til begge parters private og interne ageren, samt det kendskab de måtte få til hinanden i forbindelse med opgavens udførelse.

Dette er også gældende efter endt samarbejde.

​Dette gælder også den kunde som har godkendt vores tilbud og betingelser.

Forsinkelser

JLC Haveservice forbeholder sig retten til at henstille vores arbejde, hvis vejret ikke tillader det, m.h.t vores maskiner og vores egen sikkerhed, eksempelvis ,hedebølge, snestorm, stormvejr, kraftig nedbør, og hvis vi ikke kan udføre arbejdet grundet eks. mudder efter kraftig regn.

Vi vil vurdere hver enkelt kunde om de skal have et erstatnings besøg eller om vi kan vente til næste besøg, er dette tilfældet vil der selvfølgelig blive brugt mere tid hos hver enkelt.

Det er kundens ansvar at vi adgang til pågældende opgave, skulle det være tilfældet at der eksempelvis er LÅST, vil der blive lagt en seddel i postkassen og vi vil komme efterfølgende . Der kan være flere grunde til at kan være forsinket eksempelvis, ved sygdom, helligdage, højsæssonens mange opgaver, eller sne.​

Yderligere kan der ske forsinkelser, hvis en påbegyndt opgave er forsinket af den ene aller anden grund. Kunden får besked ved for sen besøg.

Generelt

I regnvejr ville der kun blive klippet græs og trimmet kant.

Vedligeholdelses abonnementer er en fast pris service, så vore kunder skal se bort fra tidligere estimirede tider, da det ville være forskelligt fra besøg til besøg. Vi kender haven, nogen gange er der mere end andre gange, og uanset laver vi de aftalte opgaver.

Basisvedligehold indeholder som beskrevet ovenfor:

Græsslåning, kanttrimning, lugning samt 1xhækkeklip. Alt udover de nævnte ting skal tilkøbes.

JLC Haveservice udfører de opgaver, som er aftalt med kunden.

I tilfælde af dødsfald vil abonnementet ophøre, da abonnementet er personligt. Abonnementet tilhører den person, som vi har oprettet i vores system, et eksempel på at det skal være sådan er, hvis der f.eks udebliver en rate betaling, der bliver sendt rykkere ud, reagere kunden ikke skal det videre til inkasso som er collectia og i yderste konsekvens registrerer i RKI.Og det kan heller ikke gives til anden part, der vil ikke blive refunderet penge til efterladte, dette er der flere årsager til.